reklama

Sranda skončila, už mám 25 rokov

A som rád, že mám ešte dosť síl napísať to sám a nemusím to diktovať opatrovateľovi v domove dôchodcov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Konkrétne trinásteho mája som dovŕšil 25. Tu chcem ešte podotknúť, že ak sa aj Jaroslav Halák narodil na Kramároch, tak som presvedčený, že sa talentová víla pomýlila o jedno bábätko a JA som dnes mal byť slávny hokejový brankár, ale nevraživosť bokom.

Deň som prežíval ako každé iné narodeniny netušiac, čo je to za veľký míľnik. Šok prišiel podvečer, keď mi mama povedala, že už mi nebude nosiť lodičku na hranie do vane a ževraj keď náhodou uvidím v izbe pavúčika, už ju nemám volať, ale vyriešiť to nejak sám. Že som už veľký. Od tej doby si v každom momente uvedomujem, čo to znamená mať 25 rokov. Je to vstup do sveta, v ktorom človek horšie vidí a slabšie počuje. Do sveta, v ktorom už nenadáva na babky, ktoré sa šialenými spôsobmi snažia predrať ku miestu v autubuse, skôr sa snaží odpozorovať techniku, lebo vie, že ho to už onedlho čaká. Vstup do sveta, v ktorom si začínate spomínať, ako krásne sme postúpili do A skupiny majstrovstiev sveta v deväťdesiatom piatom a päťnásťročné chlapča na vás hľadí s nejasným výrazom v tvári. Taký istý špunt vám už začne hovoriť "Dobrý deň." A keď k tomu pripočítame, že každá oslava musí byť tématická a okrem haldy alkoholu na nej treba podávať aj chlebíčky a iné občerstvenie, máme tu starobu ako vyšitú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A to už ani nehovorím, že tento vek so sebou prináša aj očakávania od okolia do budúcnosti! Nebodaj teraz budem musieť byť zodpovedný a budem sa musieť vedieť postarať sám o seba, no to je nemysliteľné. Takisto sa budem musieť strániť skvelého toaletného humoru, ako aj upozorňovať ostatných, aby ho nepoužívali. Tých obmedzení bude veľa a bude to veľký tlak. Jedinou výhodou hádam bude, že keďže som už od malička nemal rád zmeny, odteraz sa mi nikto nebude čudovať. Jednoducho konzervatívny dedko. Nikoho neprekvapí, keď budem bojovať proti rekonštrukcii detského ihriska, lebo tí fagani robia strašný hluk a postarám sa, aby sme v byte mali príjemných 27 stupňov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A pretože sa čas do konca života stále kráti, rozhodol som sa vždy si robiť plán, čo ešte chcem dosiahnuť. Do tridsiatky som si dal záväzok mať toľko peňazí, aby som vedel zaplatiť veľkú oslavu s kopou alkoholu bez témy a bez jedla. Ďalej to bude stretnúť Andreu Verešovú a nejakým zákonom dovoleným spôsobom ju priviesť k tomu, aby sa do mňa buchla. Nuž a samozrejme, nemôžme zabudnúť začať šetriť na pohreb. Do tridsiatky by mohol byť už aspoň pomník v suchu. V šetrení mi nezabráni ani vetička "Každý je tak starý, ako sa cíti." To si vymysleli deti, aby mohli chľastať aj fajčiť a platí to len z mladosti do staroby, nie naopak.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž a tu aby som to už hádam ukončil, lebo mám v kostiach čoraz menej vápnika, a nechcem si polámať prsty na klávesnici. Už len to som chcel, že samozrejme neprestalo platiť "Aj keď starý, ale stále s chlapčenským šarmom! "

Štefan Šebeň

Štefan Šebeň

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som trápny, aj keď vždy sa snažím byť vtipný, tak nasilu. Aha, a som zatrpknutý. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu