reklama

Čo stále proti tým zlatokopkám?

Už toho mám naozaj dosť. To, že si proti pekným dievčatám dovolil urobiť pesničku Rytmus, pochopím, je to umelec. Ale v poslednej dobe som veľa negatívneho čítal aj počul, a to už ozaj nie je správne. Toto je oficiálny blog na obranu zlatokopiek!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (69)

Jasné, každý tvrdí, aké to je spoločensky impertinentné, keď si dievčatá hľadajú bohatých chlapcov a potom mužov, pričom nič nevedia, ani prstom nepohnú, len sex ponúkajú a usmievajú sa. No a čo? Konkrétne čo je na tom neinteligentné, nič nerobiť, byť zabezpečený a mať čas na kávu s kamarátkami o jedenástej na obed v pondelok? Ja teda neviem, ale veľa inteligentných a múdrych na také veci čas nemá a zabezpečení nie sú.

A čo chýba chlapom, ktorí ich majú za frajerky? Kde by pomíňali tie prachy, ktoré im dávajú? Kupovali by si stroje na balenie zemiakových lupienkov? Načo by im boli? To je veľká kopa otázok, ktoré by bolo treba riešiť, keby tu nebolo zlatokopiek. Takto tí chlapci nemusia riešiť "vážne veci" s inteligentnými babami, na to majú kamošov v baroch a pritom majú čas venovať sa robote a nie kravinám, ako napríklad kam smeruje ich vzťah. A v ďalšom rade, skúste povedať majiteľom obchodov v obchodných centrách, že chcete zrušiť zlatokopky. Povedali by vám, že ste trúba! Že aj oni majú ženy a tri hladné krky doma a že ich treba z niečoho živiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O týchto dievčatách sa hovorí, že sú tak jednoduché, že ani šoférovať poriadne nevedia. Možno. Ale tak to treba vyriešiť veľkým, bezpečným a silným off-roadom. Pretože ak si má vlastným spôsobom zarobiť na nejaké malé auto bez airbagu a havaruje, tak zomrie. Vy to teda chcete mať na svedomí? Ja veru nie. Prípadne je nutné ju v takom aute voziť, nech má pekný výhľad a spoznáva svet a je reálne, že po každej ceste bude o trošku múdrejšia. V neposlednom rade, keď už teda je chlap dostatočne naivný, že chce frajerku na svojej intelektuálnej úrovni, čo ju donúti aspoň trochu sa o seba starať, ak nemá nejakú referenčnú latku v podobe neuveriteľne sexy žien zavesených o bohatých chlapov? Na to už nemá odpoveď žiadny antizlatokopkový aktivista. A už fakt ani nezačnem o tom, že v televízii by sa to asi hemžilo samými ženami, ktoré nemajú čas sa skrášľovať, lebo sú do noci v právnickej kancelárii alebo robia na mikrobiologickom projekte, sú unavené a majú kruhy pod očami, no proste slabota.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja osobne mám také dievčatá rád. Sú pekné, usmiate, bezstarostné, mladé, pekné som už písal? V súčasnosti silno pracujem na tom, aby som uspokojil potreby nejakej zlatokopky. Bude to chcieť veľa práce, snahy a možno aj častú zmenu plánu a dokonca je možné, že sa mi to nesplní, to by bolo veľmi smutné. Ale ak sa mi to podarí, aj ja budem usmiaty, bezstarostný a opäť mladý. Veď o to tu ide. Takže nechajte ich na pokoji!

Štefan Šebeň

Štefan Šebeň

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som trápny, aj keď vždy sa snažím byť vtipný, tak nasilu. Aha, a som zatrpknutý. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu