reklama

Prečo je také "cool" neznášať Vianoce?

A už som si aj dal facku za použitie slova "cool".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Počujem a vidím to všade, kade chodím. Chúďatká Vianoce! Buď sú zlé preto, lebo sú pohanským sviatkom, alebo sú zlé preto, lebo sú kresťanským sviatkom, alebo sú komerčné, alebo sú počas nich rodinní príslušníci falošní a kopec iného.

Ja vám poviem, mne je úplne šuma fuk, či máme Vianoce vďaka nejakým zdegenerovaným bezbožníkom, ktorí si zdobili stromček niekedy v júli, alebo vďaka tomu, že v Betleheme pred vyše dvetisíc rokmi pribudol hladný krk navyše. Ja ich mám rád preto, lebo mám voľno, nikto ma zbytočne neotravuje a v telke určite uvidím Popolušku a Princeznú so zlatou hviezdou na čele. Ale v tom som ja ešte v pohode. Nechcem ani myslieť na to, akí nenávidení sú ľudia, ktorí naozaj úprimne veria na ducha Vianoc, na spolupatričnosť a lásku! To je v dnešnej dobe nemoderné ako snehule. Nuž ale aj pre kritikov Vianoc je samozrejmé očakávať darčeky. Ako keby toho Ježiško/Dedo Mráz/Santa Claus nemali aj bez toho veľa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno, aj ja si uvedomujem, že Vianoce majú aj nevýhody. Práve dnes som si spravil riadny pľuzgier na palci počas stavania stromčeka. S tým súvisí aj jeho osvetlenie, o ktorom som presvedčený, že mi tento rok už naozaj spôsobí epilepsiu. Ale za to predsa nepôjdem hneď zatracovať celý sviatok! Naozaj mám pocit, že ľudia chcú byť len zaujímaví. Jednoducho ak má byť každý veselý, oni budú nasratí. Fajn, ale ja ich teraz všetkých varujem: Verte mi, už onedlho vás bude viac a neľúbenie Vianoc už nebude také originálne. A potom čo? Nuda?

Podľa mňa sú "coolové" úplne iné veci. Napríklad to, ako sa snaží niekto ukradnúť auto Jasonovi Stathamovi vo filme Kuriér. On im s ľadovým pokojom povie "To by som vám neradil" a potom ich tam vymláti akoby nič. Alebo tie videá na internete s chlapcami, ktorí hádžu stolnotenisovú loptičku na desať metrov, tá sa štyrikrát odrazí a padne presne do plastového pohárika, neuveriteľné! Úplne "najcoolovejšie" bude, keď spravím bakalára.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak ale riadne si zgustnem na Veľkej noci. To je akože o čom? Tri dni sa smúti a potom sa vám všetky baby poschovávajú do nejakých dier na východe Slovenska a vy už rátate s tými peniazmi a potom vám chýbajú a proste nanič to je. V krátkosti som chcel len to, že užite si Vianoce v dobrom a veselí buďte! A aj PF 2010.

Štefan Šebeň

Štefan Šebeň

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som trápny, aj keď vždy sa snažím byť vtipný, tak nasilu. Aha, a som zatrpknutý. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu